duminică, 5 aprilie 2009

NU MA TEM DE VOI!

La “tonomate” mă refer, evident. Tata a avut perfectă dreptate când v-a numit astfel. Şi se vede treaba că astfel de specimene nu sunt numai la noi în ţară, ci mai sunt şi pe afară. Cei de la Associated Press n-au catadicsit nici măcar să-mi dea un telefon sau un mail în care să ceară şi părerea mea, una, acolo, cât de mică. Halal jurnalism. S-au informat din trei surse independente dar, mai mult ca sigur, toate erau dintr-un anumit trust. În fine, nu are rost să mă disculp acum în faţa valului de atacuri mişeleşti. Vrea să le spun acestor “domni” doar atât: NU MĂ TEM DE VOI! Am dreptul la o viaţă privată minimală pe care nu vreau să o mai amestecaţi tendenţios cu viaţa mea publică. Şi înainte de a mă mai judeca, interesaţi-vă măcar pentru cultura voastră generală de proiectele numeroase pe care le-am iniţiat în Organizaţia de Tineret PDL. Nu sunt singură, am o întreagă echipă de tineri alături, care au încredere în mine, iar toate încercările voastre de manipulare nu provoacă decât dezgust. Oricine are un masterat de comunicare politică poate să numească cu uşurinţă tacticile voastre propagandistice clasice care nu vor altceva decât să-l denigreze şi mai mult pe tatăl meu prin ricoşeu. Dar nu o să vă mai meargă de azi înainte. Am amânat mult folosirea blogului ca formă de comunicare pentru că încă mai credeam că există un minim bun simţ la unii dintre “bravii” jurnalişti isterici. Dar toate au o limită. Aşa că începând de azi voi da replică pe măsură tuturor celor care o merită. Marele filosof german spunea că “ce nu te doboară, te face mai puternic”. Se pare că eu o să am confruntarea cea mai grea pentru europarlamentare, nu-i aşa? Am încredere în votul românilor, în tatăl meu, în colegii mei de partid. Nu în… tonomate!

6 comentarii:

  1. imi pare rau, Elena. In momentul in care ai decis sa ne reprezinti pe toti, nu mai ai dreptul la secrete private. Te sustin, dealtfel sustin toti tinerii care intra in politica, dar trebuie sa si demonstrezi ca poti face ceva. Imi pare rau, sinceri, ca esti in situatia ingrata de a fi catalogata doar 'fata lui tata' si nimic altceva. Incearca sa-ti amintesti ca nu votam un NUME, votam FAPTE! Votam INITIATIVE! Votam COMPETENTA! Votam persoanele care, in parerea noastra, sunt cele mai calificate sa ne reprezinte cat mai bine. Avem parte de destui incapabili, mafioti si corupti, prea mult nepotism si prea multi cumatri. Te sustin cu toate ca te critic. Tot ce trebuie sa faci, e sa ma convingi. Succes, sincer, din inima!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarut mana doamna Basescu. Bine ati revenit in lumea virtuala. Nu sunt un bun cunoscator al lumii politice dar prefer sa discut cu tinerii decat cu batranii din aceasta lume. o sa urmaresc acest blog si imi permit sa va dau un sfat : incercati sa ignorati rautatile altora...nu le dati apa la moara.

    RăspundețiȘtergere
  3. ,În sfârşit suntem la putere. Sunt foarte fericită. Din cauza fericiri, toată săptămâna mia plăcut de mine cum am arătat şi cum mia stat cu breton. Nu m-am mai dus din cinci în cinci minute la bae să văd dacă trebuie să mil lasă să crească lung. Miercuri când a anunţat tati prim-ministr-ul am fost aşa de bucuroasă încât nu am mai ţinut regim de slăbit şi mi sa făcut puţin milă de cei care nau intrat la guvernare. Lam rugat pe tata şi iam dat şi un SMS lui Elena Udrea săşi ţină cuvântul faţă de UDMR şi leam explicat că eu, când eram eu mică, şimi promitea tata căm-i aduce blugi şi num-i aducea, eram foarte supărată pe el după aia. Tati mi-a zis că cică să num-i bag eu nasul unde nu-mi fierbe oala iar Elena mia răspuns la SMS cu “vezi că sa adus colecţia de primăvară la Max Mara şi e superbă”.
    Foarte foarte superbă colecţia de primăvară întra-devăr. M-iam luat o bluză şi am văzut după aia că mai aveau opt la fel dar de diferite mărimi. Lea-m cunpărat pe toate ca să nu mai aivă nimeni la fel ca mine în tot Bucureştiul. Una iam dat-o lu’ mama căi vine dar iam zis clar so poarte decât în bucătărie când nu avem musafiri sau decât când face curăţenie. După aia mia părut rău că ia-m dat-o că a venit iar vorba de curăţenie şi ea ma întrebat iar de ce numi spăl niciodată cana din care beau cafea sau farfuria în care mănânc. Iam făcut o criză de nervi până am făcuto să plângă şi iam zis că eu nu sunt casnică şi că să spele ea vase că are tinp, eu am treabă şi am foarte foarte multe respomsabilităţi, numi permit săm-i bat joc de tinpul meu spălând vase şi no să ajung niciodată ca ea, în unbra soţului, o să fiu o femeie independentă şi o să am o carieră. O să fiu… Margaret Thatcher a României. Da! Asta o să fiu! Bine că mia venit în sfârşit idea că de mult mă gândesc cine aşi vrea să fiu şi numi venea idea. Îmi pare rău că am făcuto să plângă dar dacă m-a enervat… Are dreptate şi tata să se repeadă în ea sau să nu prea o bage în seamă decât când sunt televiziuni de faţă.
    O altă chestie care mam bucurat mult de ea când am aflat-o e că am scăpat de europarlamentul european chiar dacă îmi prindea foarte bine la CV. Monica Iacob Ridzi e deputată la Petroşani deci nu mai am de ce să mă duc acolo. Singura chestie mişto erau magazinele dar numi plăcea deloc că habar navea nimeni cine sunt şi cine e tata aşa că bine că am scăpat.
    Mă duc, să citesc ceva jurnalule. Î-mi place să adorm citind, mă linişteşte să simpt cartea pe piept în timp ce dorm. Câteodată mă răsucesc şi intră sub mine şi o şifonez şi o rup mai ales dacă dorm agitat da’ nu-i problemă că îmi cunpăr alta, sunt foarte ieftine. Pupicei. La citit cu mine. Tocmai am ajuns la pagina 4 dintrun album superb cu fotografiii de artă. Din pacate nu pot să adorm cu el pe piept că are vreo 6 kilograme şi mă dor sânii.”

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum, e drept ca sunt apolitic. Dar totusi, incearca sa nu bagi in seama ceea ce se scrie. E bine stiut ca presa de obicei strica. Tu sa ai inima curata si sa reusesti sa faci ceea ce ti-ai propus...in binele nostru. Daca am fi un popor mai destept ar trebui sa ne dam seama ca imaginea ta nu poate afecta imaginea tatalui tau. Nu sunt pro, nici contra, dar nici indiferent. Apreciez ceea ce se face bine si urasc prostia omeneasca.

    Incearca sa ai o minte deschisa intotdeauna.
    Succes.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oricum modul in care "ataca" domnisoara de fata e panarama pura, dare in stamba

    Idiferent dca este sau nu Elena Basescu
    O singura chestie
    jocul si circul politic ar trebui sa se limiteze la conferinte televizate
    Un politician de talie NU ARE CE CAUTA pe pagini personale si blog.

    Ma amuza teribil insa modul in care este scris articolul...
    Cand ea este zmeul fara frica care nu se teme de nimic, cand acuza presa de atacuri asupra "tatalui ei"
    E de apreciata si faptul ca nu vrea sa-i fie asociata imaginea cu "fata lui tata" dar eticheteaza un articol cu "va spun lui tata"
    Adevarat model de europarlamentar: nu stie sa tina un discurs in romana, si vrea sa reprezinte o tara la nivel international.

    RăspundețiȘtergere